Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2011 13:47 - В съда
Автор: venusdemilo Категория: Забавление   
Прочетен: 301 Коментари: 0 Гласове:
0



Рано сутринта Съдията влиза в сградата на съда и вижда там самотен мъж. -          Вие какво правите тука? -          Ами свидетел съм. -          По кое дело? -          Ами не знам още, ама все ще се намери нещо. Съдията отминава изумен и се насочва към съдебната зала. Първото дело е за кражба с взлом. Прокурорът започва разпита на предполагаемиия крадец: -          Обвиняеми, как се осмелихте да влезете в чужда квартира посред нощ? -          Когато миналия път ме съдихте, ми казахте: "Обвиняеми, как се осмелихте да влезете в чужда квартира посред бял ден?". Е, аз кога да работя? Прокурорът продължава: -          Разкажете, какво правихте на 18 януари в 11 вечерта? -          Ами бях тук и ви обяснявах какво съм правил на 24 септември в 8 сутринта… Прокурорът взима предмет, опакован в найлон и го показва на крадеца: -          Познат ли ви е този нож? -          Да, познат ми е. -          Охо - мърмори се Прокурорът – всичко ще си признаеш ти! И откъде ви е познат? -          Ами вече трети ден ми го показвате. Прокурорът обяснява как е извършен грабежът. След това Съдията пита Обвиняемия: -          Така ли откраднахте, както разказа прокурорът? -          Не точно така, господин Съдия, но и неговият метод е интересен и заслужава внимание. -          Значи така - пита Съдията. - Излиза, че сте откраднали не само пари, но и скъпоценности! -           Да, господин Съдия. Мама ме е учила, че щастието не е в парите! -          Но кажете ми, не можете ли в края на краищата да живеете честно? -          Че кога – отвръща Обвиняемият - вие през цялото време ме вкарвате в затвора! -          Длъжен сте, в края на краищата, да си поставите една цел - да станете друг човек! - продължава Съдията. -          Ама аз се опитах, господин Съдия, но веднага ме осъдиха за фалшифициране на документи… -          В крайна сметка можете ли да докажете своята невинност? -          Мога, но ми дайте време да помисля. -          Давам ви пет години. – казал Съдията и приключил делото.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: venusdemilo
Категория: Забавление
Прочетен: 10635
Постинги: 4
Коментари: 3
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930