Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2010 23:34 - История с Тирамису и Студентски празник
Автор: venusdemilo Категория: Забавление   
Прочетен: 1058 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 09.12.2010 10:37


Днес изядох едно тирамису и после цял ден се чувствах виновна. Така или иначе денят ми е провален от проклетото тирамису, затова ще взема да му пусна края само днес и само довечера. Нали е Студентски празник, ще се празнува като за предпоследно! Нищо, че студентка скоро не съм била - има повод, трябва да се използва.
Наздраве мили студенти (особено мъжките студенти), да ви е честит празникът! Ще се видим довечера. И ще дансиме якоу щото това тирамису трябва да бъде надлежно изразходвано. Да де, знам какво си викате сега "е, що с дансене, а не с нещо по-така нали, по-пикантно нали, с друга дума - сексапилно нали? Но айде ще ви осветля що не, щото възлюбения ми каза: "Чао бамбина, сори!" преди 11 дни, 6 часа, 15 минути и 29 секунди и аз от мъка си изгризах и ноктите (на ръцете) и самите ръце. Но това, мили деца, е друга тема. Да се върнем на тирамисуто. Бях толкова потисната от извършеното спрямо талията ми престъпление (за което получих наказание от 42 дни обществено полезен труд в работилницата на сладкарница "Пчела" и (тук идва непоносимата жестокост на наказанието) забрана за ядене на тирамисута с цел предотвратяване на социално опасни действия).
Тъ! Да си дойдем все пак на думата. И бях толкова потисната от изяденото тирамису (по-точно от изяждането му, то горкото никак не е виновно, че точно в този черен за него ден е имало нещастието да попадне пред лакомия ми вдзор -  това е то като имаш само една зведничка за здраве в хороскопа), че...отидох да разглеждам дрешките в Caliope-то в Мола на Стамболийски. И както скръбно си разгъвах едно готино, късо, пухкаво пуловерче в така модерния цвят уиуав, един младеж се доближи да мен и учтиво и някак нежно ме попита:
- Извинете, знаете ли дали този пуловер е направен от вълна?
- Откъде да знам - троснах се първоначално аз, без дори да го погледна. Младежа. После обаче се сконфузих, намерих етикета и малко по-услужливо добавих:
- Не, кьорав атом вълна няма тука.
Младежът явно беше упорит, защото продължи:
- Търся коледен подарък за сестра си и се чудя дали ще е подходящо да й подаря пуловер. Вие как мислите?
- Ми знам ли...ми може - да...не е лоша идеята - промърморвам и продължавам да изучавам въпросния пуловер, сякаш е 8мото чудо на света. После избутвам младежа от пътя си и отивам да разгледам дънките.
След около половин час, аз - Венера Милоска, най-после стоплям, че май бях свидетелка на свалка, в която моето участие беше под всякаква критика. Започвам да мисля, че са ме определили за Богиня на Любовта като окуражение, а не като признание за невероятните ми любовни знания и умения. Кат съм се родила, сигур мама е казала на тате:
- Това дете кат го гледам, не знам какво да го правиме - Богиня на Лова ? Йок! Таквоз отнесено, не е за тоз бизнес. Богиня на Победата? Тц! Дай да не му го причиняваме туй на войничетата. Ми айде ще го правиме Богиня на Любовта, белким понаучи нещичко, мда. 
А тази свалка! Зевсе, та със същия успех днес можех да срещна представител на извънземна цивилизация! Колко ли озадачен и обезсърчен щеше да се почувства, горкичкият, от срещата си с мен? Какъв ли доклад щеше да напише за земните жени? А дали нямаше да го понижат в длъжност заради мен ? И да му отрежат от заплатата! Затова - никакви повече тирамисута - те са враг на междупланетната дружба!


Тагове:   модерен,   тирамису,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг

1. therainss - Със студентския празник...
08.12.2010 23:37
...обикновено се връзват по-течни "храни" - уиски, водка, уиски с водка... :)
цитирай
2. venusdemilo - е да де, ама...
08.12.2010 23:56
то с уиски и баба знае :) и с водка тоже...ама я пробвай с нещо по-различно, да видиме ние :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: venusdemilo
Категория: Забавление
Прочетен: 10634
Постинги: 4
Коментари: 3
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031